thumbnail image
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ 
    • ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
    • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ
    • ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΙ
    • CITY BRANDING
  • …  
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ 
      • ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
      • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ
      • ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΙ
      • CITY BRANDING
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ 
    • ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
    • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ
    • ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΙ
    • CITY BRANDING
  • …  
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ 
      • ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
      • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ
      • ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΙ
      • CITY BRANDING
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ 
    • ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
    • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ
    • ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΙ
    • CITY BRANDING
  • …  
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ 
      • ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
      • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ
      • ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΙ
      • CITY BRANDING
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ 
    • ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
    • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ
    • ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΙ
    • CITY BRANDING
  • …  
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ 
      • ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
      • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ
      • ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΙ
      • CITY BRANDING
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • City Branding & Marketing

    για Δήμους και Περιφέρειες

  • Έρευνα Στρατηγικού & Επικοινωνιακού Σχεδιασμού Πόλεων

    Κατάλληλη για Δήμους και Περιφέρειες που θέλουν να αναπτυχθούν στρατηγικά, να προσελκύσουν αναπτυξιακούς πόρους, να τονώσουν τον τουρισμό και να καθορίσουν πυλώνες βιώσιμης ανάπυξης.

    Όλο και περισσότερο, οι πόλεις ανταγωνίζονται μεταξύ τους για την προβολή, την προσέλκυση πόρων και επιχειρήσεων, τον τουρισμό και την διοργάνωση πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων. Ταυτόχρονα, η παγκοσμιοποίηση έχει οδηγήσει σε μια σύγχυση των γραμμών μεταξύ πόλεων από διαφορετικές χώρες και ηπείρους, με αποτέλεσμα οι πόλεις να ανταγωνίζονται πόλεις που βρίσκονται στην άλλη άκρη της γης, πολλές φορές χωρίς καν να το γνωρίζουν.

     

    Διαχρονικά, όλες οι πόλεις περνούν περιόδους ύφεσης και ανάπτυξης, οι οποίες είναι άμεσα συνδεδεμένες με τα κύρια χαρακτηριστικά τους και τους πυλώνες στους οποίους έχουν επιλέξει να επενδύσουν. Η άνθιση ή πτώση μιας βιομηχανίας, η συγκυρία ενός αθλητικού γεγονότος, η αξιοποίηση ενός επενδυτικού προγράμματος, η φήμη ενός πολιτιστικού μνημείου ή μια διαφημιστική εκστρατεία, όλοι τους είναι παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν θεμελιωδώς την ανάπτυξη και την ύφεση μιας πόλης. Επομένως, η σημαντικότερη δουλειά της ηγεσίας μιας πόλης και των φορέων τοπικής αυτοδιοίκησης είναι η επιλογή των κατάλληλων πυλώνων, στους οποίους θα επενδύσει η πόλη για την ανάπτυξή της στο μέλλον.

     

    Πόλεις όπως το Μιλάνο, η Βενετία, το Λας Βέγκας, το Άμστερνταμ, το Εδιμβούργο, το Eindhoven και το Bilbao έχουν αναδυθεί μέσα από δυσκολίες και κρίσεις και έχουν γίνει γνωστές για τους θεματικούς πυλώνες στους οποίους έχουν επιλέξει να επενδύσουν, είτε πρόκειται για συνέδρια, τέχνες, βιομηχανία, αθλητισμό ή τουρισμό.

     

    Βρισκόμαστε σε ένα κομβικό σημείο, στο οποίο οι πόλεις έχουν την ευκαιρία να καθορίσουν την ταυτότητα που θέλουν να έχουν τώρα και στο μέλλον. Αυτή η ταυτότητα, το Brand τους, είναι αυτό που θα τους ανοίξει το δρόμο για την προσέλκυση επισκεπτών, επιχειρήσεων, ταλέντων, κεφαλαίων και χρηματοδοτήσεων.

  •  

    Το City Branding και Marketing μπορεί να είναι η λύση που θα κάνει μια πόλη να βρει την ταυτότητά της στον παγκόσμιο χάρτη, να προσελκύσει επισκέπτες, ταλέντα, επιχειρήσεις και επενδύσεις και τελικά να εξασφαλίσει την αναγέννησή της.

  • Επωφελούμενοι

    Section image

    Δήμοι

    Section image

    Περιφέρειες

    Section image

    ΟΤΑ

    Section image

    Πολιτιστικοί & τουριστικοί φορείς

  • Πλεονεκτήματα

    Section image

    Αύξηση Τουρισμού & Ποιότητας Επισκεπτών

    Section image

    Εμπορική προβολή της πόλης και των δράσεων
    �

    Section image

    Ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς

    Section image

    Αίσθημα του “ανήκειν” και μεγαλύτερη συμμετοχή των πολιτών
    �

    Section image

    Πρόσβαση σε Ευρωπαϊκά και Παγκόσμια δίκτυα πόλεων

    Section image

    Πρόσβαση σε Ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά προγράμματα

  • Παραδείγματα Place Branding & Marketing

    Section image
  • Πώς θα ήταν η πόλη σας αν υπήρχε ένα συλλογικό όραμα και μια ταυτότητα που θα εξέφραζε τους πολίτες και θα τους έδινε το αίσθημα του «ανήκειν»;

  • Προπαρασκευαστική Έρευνα

    Η Προπαρασκευαστική Έρευνα Στρατηγικού & Επικοινωνιακού Σχεδιασμού Πόλεων υλοποιείται σε συνεργασία με το Εργαστήριο Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και περιλαμβάνει τα πρώτα βήματα για τη δημιουργία του Στρατηγικού Πλάνου.

    1

    Ανάλυση εσωτερικού & εξωτερικού περιβάλλοντος

    Ανάλυση δυνατών και αδύναμων στοιχείων, ανάλυση ανταγωνισμού, αναγνώριση ευκαιριών και απειλών, αναγνώριση τάσεων του εξωτερικού περιβάλλοντος, αναζήτηση σχετικών πηγών χρηματοδότησης και Ευρωπαϊκών προγραμμάτων.

    2

    Έρευνα υπάρχουσας και ιδεατής εικόνας
    (συμμετοχική διαδικασία)

    Brand audit για την αναγνώριση της παρούσας εικόνας των ομάδων ενδιαφέροντος, καθώς και τη διαμόρφωση της ιδεατής κατάστασης. Συμμετοχή των κατοίκων, των επισκεπτών και των επιχειρήσεων μέσω ερωτηματολογίων ή άλλων συμμετοχικών διαδικασιών.

  • Επόμενα βήματα

    1

    Διαμόρφωση Στρατηγικών Πυλώνων
    (Βασικό Μοντέλο Marketing)

    2

    Διαμόρφωση συλλογικού οράματος πολιτών

    3

    Διαμόρφωση Στρατηγικής Marketing

    4

    Δημιουργία εξειδικευμένων πακέτων ανά αγορά-στόχο

    5

    Οριστικοποίηση στρατηγικής και έγκριση πλάνου υλοποίησης

    6

    Υλοποίηση στρατηγικού πλάνου

    7

    Οριστικοποίηση στρατηγικής και έγκριση πλάνου υλοποίησης

    8

    Αξιολόγηση

  • Επικοινωνία

    Παγκάλου 22, Μάνδρα,
    196 00, Ελλάδα
    Δευτέρα - Παρασκευή
    09:00 - 17:00
    (+30) 210-555-8061
    (+30) 210-555-8061
    info@sbh.gr
Section image

Σχετικά με εμάς

Αρχική

Επικοινωνία

Projects

Chatbot

Διαχείριση φήμης

Ειδικοί καθαρισμοί

City Branding

Επικοινωνία

(+30) 210-555-8061

 

Παγκάλου 22, Μάνδρα

196 00, Ελλάδα

SBH © 2019. All rights reserved.

    Cookie Use
    We use cookies to ensure a smooth browsing experience. By continuing we assume you accept the use of cookies.
    Learn More